Jaha....

Vad ska man säga. Ja inte är man nån bra bloggare i alla fall. Länge sen igen nu det blev nåt inlägg.
Varit hemma i snart en vecka för en envis förkylning och har därför lagt extra mycket tid framför datorn. Gått in på mina favoritbloggar, hittat en ny (en arbetskompis) och fått lite inspiration.

Trampar väl lite extra mycket vatten nu känns det som....vet inte riktigt. Inte har det blitt nåt av året med friskvårdsgruppen vi har på jobbet. Oj va tråkigt allt lät nu. Får kanske ta och skärpa till mig.

Som sagt, förkylning har gjort att jag varit hemma en vecka från jobbet...inte bra, man kommer liksom ur alla rutiner.
Vi har i alla fall bestämt oss att flytta från Parkgatan. I januari tar vi vårt pick och pack och blir hyresgäster i Mitthem. På Norrlidsgatan. Det ska bli spännande att inte bara vara anställd utan även boende i Mitthem. Undrar om områdets kvartersvärd tycker lika dant?
Altså kommer det att innebära en hel massa rensningar av alla möjliga utrymmen. Det kändes i första läget hur jobbigt som helst men ska nog faktiskt bli bara skönt. Egentligen borde man "fejka" en flytt med gämna mellanrum och på så sätt rensa upp i röran! Ska faktiskt direkt efter detta inlägg ge mig på mina garderober, ho ho va kul!
Ja, se där, nu känns det lite roligare igen

Före..




Efter..


så ska det se ut :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men, nu måste du ju byta namn på din blogg!!



Jag bara älskar din föregarderobsbild. Skönt att se att det inte bara är jag som har det såååå

2010-11-18 @ 18:50:15
URL: http://attspringa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0