Gott Nytt År!

Tänk, ett helt nytt, långt år ligger framför oss...undrar vad det kommer att innehålla...
Året som gått har varit fantastiskt, lyckligt och mindre lyckligt. Precis som för de allra flesta skulle jag tro.

Idag är det ganska precis tre veckor till kursstart. Skall få lyckan att gå en golfkurs även denna vinter. Gick en förra året som betydde mycket för min golf, inte minst mentalt.

För att känna harmoni och lycka så vill jag tänka på min golf. Oj, tänker många, har hon inte viktigre saker här i livet som ger henne lycka. Jo, egentligen....men om jag får vara riktigt ärlig så är det när jag får gå ut på en bana som jag verkligen känner lycka. Längtar sååå till nya säsongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0